Svietidlá sú väčšinou v uvedenom termíne a množstve k dispozícii. Napriek tomu sú tieto údaje iba orientačné. Ak by sme s nejakého dôvodu nemohli dodržať termín dodania Vašej zásielky, o tejto skutočnosti budete ihneď informovaný e-mailom.
Tovar zasielaný prepravnou spoločnosťou GLS na dobierku môžete u prepravcu platiť v hotovosti alebo kartou. Objednávky je samozrejme možné platiť aj vopred, prevodom na náš bankový účet, alebo kartou prostredníctvom portálu Tatra CardPay.
Ihneď po obdržaní Vašej objednávky Vám v potvrdzujúcom e-maili zašleme podklady k platbe. Zároveň Vám vystavíme zálohovú faktúru, v ktorej nájdete zosumarizované všetky údaje k platbe. Pri tomto spôsobe platby treba však počítať s tým, že tovar odosielame až po pripísaní peňazí na náš účet.
Ponúkame dopravu prepravnou spoločnosťou GLS. Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 30 kg po celom Slovensku. Ak vám tento spôsob nevyhovuje a ste ťažko zastihnuteľný kuriérom počas dňa, môžete si vybrať spôsob dopravy cez Zásielkovňu na Vami vybrané odberné miesto. Tovar si tam môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas 14 dní odo dňa uloženia.
Pri expedícii z nášho skladu a prevzatí zásielky spoločnosťou GLS obdržíte od prepravcu informačný email, že zásielka im bola odovzdaná a budú Vám ju doručovať. V tomto maili nájdete aj link, kde je možné ešte dodatočne zmeniť adresu doručenia.
V deň doručenia Vám príde SMS, kde Vám bude upresnený čas doručenia na 3-hodinový časový interval (napr. medzi 9.00 – 12.00). Krátko pred doručením Vás bude kuriér telefonicky informovať, že sa už nachádza v blízkosti adresy doručenia a môžete ho očakávať.
Ak Vás aj napriek tomu kuriér nezastihne, zanechá písomné oznámenie vo Vašej schránke o neúspešnom doručení. Ďalší pokus o doručenie prebieha automaticky nasledujúci pracovný deň.
Poštovné a balné predstavuje 4 € pri preprave spoločnosťou GLS a 2,80 € pri vyzdvihnutí v Zásielkovni. Dobierkový poplatok predstavuje 1 €. Pri objednávke nad 30 EUR je doprava ZDARMA. Viac info nájdete v sekcii Doprava a platba.
Reklamácie prosím nahlasujte emailom spolu s popisom závady a fotodokumentáciou na: zakaznicky.servis@profisvietidla.sk. Naši pracovníci tak budú ihneď vedieť vyhodnotiť, akým spôsobom sa bude daná reklamácia riešiť, o čom Vás budú obratom informovať emailom. Všetky podrobné informácie o reklamačnom procese nájdete v sekcii Reklamácie.
Na vybavenie reklamácie je zo zákona poskytnutých 30 dní, no naši kolegovia zo servisnej dielne robia všetko preto, aby bola reklamácia vybavená v čo najkratšom termíne.
Svietidlá, ktoré dodávame so žiarovkami, sú viditeľne označené štítkom: Žiarovka zadarmo.
Ak pri preberaní zásielky zistíte, že prepravný obal je poškodený, je potrebné spísať škodový protokol s kuriérom pre prípad, že by bol poškodený aj obsah zásielky alebo môžete odmietnuť prevzatie zásielky z dôvodu poškodenia obalu pri preprave.
Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Vrátený tovar musí však byť nepoškodený, nepoužívaný a v originálnom balení. V rámci tejto lehoty máte právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Stávate sa však zodpovedným za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Podrobnejšie informácie nájdete v sekcii Vrátenie tovaru.
Na všetky svietidlá zakúpené cez náš internetový obchod www.profisvietidla.sk Vám automaticky predĺžime záruku až na 3 roky, záručná lehota začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom. Predĺžená záruka sa nevzťahuje na žiarovky, kde platí štandardná záruka 2 roky.
Pre väčšinu svietidiel ponúkame možnosť zakúpenia náhradných skiel a dielov. O dostupnosti náhradných skiel, prípadne dielov a ich cene sa informujte emailom alebo telefonicky.
Pri expedícii je kontrolovaná neporušenosť obalu a tiež neporušenosť všetkých a najmä sklenených častí svietidla. Svietidlá sú starostlivo zabalené a odovzdané prepravcovi so všetkými náležitosťami prislúchajúcimi preprave krehkého tovaru.
Samozrejme, môžete nás telefonicky alebo e-mailom kontaktovať so žiadosťou o pridanie tovaru. Ak objednávka nebude ešte vyexpedovaná, požadovaný tovar Vám do objednávky pridáme.